Svi koji su ranije naručili naslov Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad od malopre mogu da počnu sa preuzimanjem igre teške 5.7 Gb kroz mrežu Steam, a za nekih 19 časova započeće i prvi okršaji na Internetu. Zahvaljujući razvojnom timu Tripwire mi ćemo biti u prvim borbenim linijama - u kuhinji gde se krčka vojnički pasulj - tako da recenziju možete da očekujete već u narednom terminu, tj. u subotu.
Izvinjavamo se čitaocima koji su čekali recenziju igre Assassins Creed 2, ali verujemo da ćete nas podržati u veoma važnim naporima da što pre isprobamo Kar98, Mosin (jer imamo prvu igru, jelte), SVT-40, G 41(W) i druge puške zbog kojih ove sedmice nećemo spavati. Ne zaboravite, cena RO2 je snižena -10% do sutra, a ukoliko imate i keca onda je -20% što je veoma povoljno, pogotovo jer je prvi deo imao 2 veoma igrana moda pored osnovne igre.
Nemate zašto da se izvinjavate, RO je od onih igara zbog kojih se isplati staviti sve ostalo u drugi plan.
OdgovoriIzbrišiZna on sto se izvinjava XD
OdgovoriIzbrišiOvo ce biti igrivo tek za 1 mesec.. mnogo lose uradjeno.
OdgovoriIzbrišiŠta je "mnogo loše urađeno"? RO2 je i ovakav sasvim igriv za većinu igrača. Igra pati od ne baš vrhunske optimizacije i još par tehničkih problema (koji uopšte nisu toliko strašni kao što neki tvrde) ali to će se već rešiti pečevima.
OdgovoriIzbrišiMeni je u 7-8 sati igranja do sad samo jednom pukla igra.
OdgovoriIzbrišiVidim da ljudi kukaju, ali rekao bih da uglavnom kukaju oni koji su imali pogrešna očekivanja (Zašto se gine od jednog metka? Zato što je to RO, eto zašto!) i verovali da kupuju BFBC2 u okruženju Drugog svetskog rata.
Ima mana, ima nervirajućih sitnica, ali ništa što bi me sprečilo da igram...
@Walker
OdgovoriIzbrišiЈа сам очекивао да ће бити пљувачине после изласка игре. Red Orchestra 2 је привукао баш велику пажњу, очекивано је да ће привући и велики број играча који немају искуства са онлајн шутерима даље од новијих Battlefielda и CoDа. И наравно, њихове реакције нису изненађење, само би било лепо да буду искрени и признају због чега им је игра неигрива. Ја рецимо нисам искусио те фамозне проблеме са фрејмрејтом, игра лети а само сам искључио ambient occlusion и dof.
А није као да се мејнстрим онлајн шутери појаве на тржишту у савршеном стању, савршено изблалансирани. Баш напротив... RO2 је сада у много бољем стању него прескупи Black Ops у време изласка.
Hm. Dakle sada ako igra meni radi lepo onda to znaci da svi oni koji imaju problema lazu? LOL
OdgovoriIzbrišiOvo je izbaceno u ocajnom stanju. Graficki je na nivou UE2 igre a optimizacija je stravicna. Rane UE3 igre od pre skoro pet godina izgledaju znatno bolje od ovoga.
Preporucljivo je sacekati neko vreme dok se igra dovede u red a mislim da ce im trebati dugo za to. Do tada ce se pojaviti i koji kvalitetan mod a i cena igre ce nadam se opasti. Ovakva nije vredna paznje.
Na vasem mestu bih odlozio i recenziju na vasem blogu...
Postoji mnogo razloga da se neka recenzija odloži, ali stanje igre u trenutku objavljivanja nije jedan od njih.
OdgovoriIzbrišiSa druge strane, igra nije "neoptimizovana". Mape su prebogate detaljima, a UE3 je poznat po povremenim zastojima u radu, jer je pisan prvenstveno za konzole, tj. "multiplatformski engine" je. Da li izgleda drugačije od npr. BFBC2? Svakako... Zato što ima više sitnih detalja, a manje preteranih efekata od kojih se može oslepeti... Tripwire očigledno više voli otužne pejzaže, sivilo i surovo nebo koje samo što ne zaplače.
Prave mane leže u drugom grmu, a biće pomenute u članku.