30. svi 2012.

Najavljen Divinity: Original Sin


Larian Studios, belgijski nezavisni razvojni tim, sasvim sigurno je svima poznat po svom serijalu Divinity. Prvi deo, Divine Divinity, je bio bez premca. Usledili su Beyond Divinity i mnogo kasnije Divinity 2: Ego Draconis. Drugi deo je bio kudikamo lošiji, dok je treći već prešao u vode akcionih RPG-a iz trećeg lica. Belgijanci su odlučili da se vrate korenima. Divinity: Original Sin će upravo biti takva igra, klasičan RPG sa pogledom iz poluptičije perspektive. Stiže 2013. godine, a u nastavku možete videti slike.

Priča nas vraća u Rivellon ponovo. Poput drugog dela Beyond Divinity, imamo dvoje protagonista, koji su ovoga puta oboje ljudi. Heroina koja je iznenadno oživljena i ratnik oslobođen od ukletih lanaca u kojima je bio zarobljen dugo vremena. Tanoroth orci marširaju ka ljudskim naseljima, pustošeći sve za sobom. Da li će naši heroji saznati kakva im je bila prošlost i hoće li uspeti da zaustave horde orkova? Ipak, iza njih sledi nešto još gore i zlobnije.















Pozdravljamo povratak izometrijskoj perspektivi, s obzirom na to da su Diablo III i najavljeni Torchlight II jedini naslovi u poslednje vreme koji omogućavaju da ponovo proživimo zlatne dane svoje mladosti. Ovde nas očekuje i kooperativni multiplayer, pored klasičnog singleplayer iskustva. Na kraju krajeva, autori su pripremili i editor za nivoe. Ukoliko posećujete festival E3, obavezno svratite ove godine do štanda #8309 u Concourse Hall-u jer će tamo biti predstavljen Divinity: Original Sin. Prema nekim izjavama, biće dostupan i demo za igru tako da nemate šta da izgubite ako se odlučite tada da je probate.
Ako vam se ovaj članak dopada, podelite ga sa prijateljima: Twitter Facebook

Broj komentara: 5:

  1. Pozdravljam vraćanje old skul RPGova i ovo bi moglo da bude dosta dobro... Inače čudno mi je da su se odlučili za poteznu borbu inspirisnu Arcanumom i starim Falloutima u ovakvoj igri. Baš me interesuje kako će to izgledati u jednom co-op RPGu sa random generacijom lokacija i loota. To će verovatno privući starije igrače i može biti da tako žele da se izdvoje od Diabla 3 i velikog broja sličnih igara koje stižu u bližoj budućnosti ali potezna borba je definitivno neočekivan izbor za jedan primarno co-op RPG i Divinity nastavak...

    OdgovoriIzbriši
  2. 1. део сам играо и био је добар али је имао неких техничких недостатака
    2. је био лош
    3. нисам играо

    док нисам видео да ће бити потезно, нисам нешто посебно очекива јер са 2 карактера без активне паузе или добре интелигенције је не игриво

    OdgovoriIzbriši
  3. "isometric turn-based RPG"
    DA!
    "inspired by Ultima VII"
    DA!
    "co-op"
    "conversations are built around two players"
    "Combat, too, is built for partnership"
    Ne.
    Sledeći!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa Divinity 2 Ego Draconis je isto trebalo da bude dizajniran za više igrača ali odustalo se zbog toga zbog ograničenog budžeta i vremena... http://www.lar.net/2012/05/29/divinity-%E2%80%93-original-sin-revealed/#more-385
    And then, came Divinity II. That one too was supposed to have multiplayer (I have a video from a prototype of that which I’m trying to find so I can post it here). Sadly the multiplayer was scratched when the publisher realized what costs this would bring on the QA front, especially on console. In hindsight, given the effort it took to get Divinity II ready, they were probably right about canceling the multiplayer, but that didn’t prevent me from feeling frustrated about the entire thing, because that was the third time.
    So now that we’re finally publishing ourselves, it shouldn’t come as a surprise that multiplayer was one of the very first things on the list. The why of it is quite simple – I really miss a RPG where you can play together with a friend, and discuss how you’re going to handle things. Nobody’s really pulled that off decently in my mind, so I wanted to give it a shot.
    Eto...

    @MiNed
    Ne sećam se nikakvih velikih tehničkih nedostataka iz prvog dela... Slažem se da je bio vrhunska igra a isto se slažem da je Beyond Divinity loš. Ego Draconis je još gori i bolje je što ga nisi igrao...

    OdgovoriIzbriši
  5. @Predrag Mihajlovic
    можда и није имао техничких проблема већ мени стари комп правио проблеме па ми остало у сећању :P

    OdgovoriIzbriši

Pravi PC igrači uvek ostave komentar!