Iz studija Almost Human nam stižu nove pojedinosti o drugoj iteraciji popularnog dungeon crawler-a. U članku na svom blogu, objašnjavaju kako će družina nesrećnika u Legend of Grimrock II tražiti spas sa ostrva Nex. Namera autora je da umesto sivih i jednoličnih zidova tamnice u planini, ovaj put igrače stave u više raznovrsnih okoliša, ujedno održavajući osećaj zarobljenosti i mistike prisutan u prvom delu. Radnja prati nove likove i ne nastavlja se na priču iz originala.
Značajan deo Grimrock iskustva čine zagonetke, te iz Almost Human-a, ne želeći da otkriju više da nam ne bi pokvarili ugođaj, obećavaju da su vredno radili na smišljanju novih vrsti glavolomki i menahika kojim ćemo ih rešavati. Sistem napredovanja likova je promenjen: kada neki od članova družine dostine novi iskustveni nivo, biraće jedan od ponuđenih perk-ova; želejni cilj je da pri unapređivanju lika igrač nema lak izbor. Klasa čarobnjaka je prerađena i veći broj magija im je učinjen dostupnim, bez obzira na specijalizaciju. Na doradu je išla i veštačka inteligencija čudovišta, a jedna od novina za koju saznajemo je da će određeni protivnici pozivati pojačanja, čekajući da steknu brojčanu premoć pre nego što se sukobe sa vama.
Jedva čekam! Izgleda odlično, baš kao i prvi deo. ^_^
OdgovoriIzbrišiOp op! Fino!
OdgovoriIzbriši