Severni susedi iz Neocore Games-a zaista vredno rade u poslednjih nekoliko meseci. Ne samo da su uspeli da završe samostalnu ekspanziju Fallen Champions za King Arthur, nego već najavljuju nastavak planiran za početak godine koja nam dolazi.
Autori su zaista izvukli pouke iz grešaka koje su se potkrale u prvom delu igre i potrudili se da nastavak učine zanimljivijim i izazovnijim za igranje. Magični predmeti koje ste ranije lako dobijali posle bitaka pokazali su se prejakim, tako da je sada potrebno pronaći tri fragmenta da biste sklopili jedan takav predmet. Kvalitet i efekti zavisiće od vrste fragmenata koje upotrebite prilikom spajanja, a katkada i fortuna lično umeša prste, što otvara stotine različitih kombinacija. Ranije ste držanjem ključnih tačaka na mapi mogli da pobedite bez prolivene kapi krvi na bojištu, što u novoj igri više nije slučaj. Zaposedanjem ključnih mesta sada dobijate ojačanje magija i veću izdržljivost barijere koja vas štiti od protivničkih čarolija.
Podnaslov The Role-playing Wargame nije reklamiranje, kao u slučaju novijih igara na koje se lepi RPG-etiketa ako možete da promenite boju kose glavnog junaka. Kada neki vaš heroj sakupi dovoljno iskustva u bitkama otvara se mogućnost sticanja novih veština. Stablo veština je podeljeno u dve velike grane: u prvoj su one vezane za klasu heroja, a u drugoj su veštine koje su zajedničke za sve jedinice. I obična vojska stiče iskustvo, ali može unapređivati samo nekoliko osnovnih osobina. Takođe, u insertima imate mogućnost izbora različitih odgovora, što opet može da ima posledice po dalji razvoj priče.
Prelepo okruženje antičke Britanije zahteva jak hardver. Na nešto starijim mašinama igra će trokirati i na strateškoj mapi, a na ulazak u masovnu bitku sa nekoliko stotina jedinica na svakoj strani nemojte ni da pomišljate. Sitnu zamerku mogu uputiti i nedostatku bilo kakve multiplayer opcije, koja je u današnje vreme gotovo standardna, posebno u igrama ovog tipa.
Preview verzija nudi mogućnost igranja prologa koji se, u zavisnosti od umeća i posvećenosti igri, može protegnuti i na čitav dan. Iz onoga što se može zaključujem da je Neocore odradio dobar posao i da će Total War serijal izgleda dobiti dostojnog konkurenta, kako zbog kvaliteta igre, tako i zbog fantazijskog sveta u koji Total War još nije uplovio.
Podnaslov The Role-playing Wargame nije reklamiranje, kao u slučaju novijih igara na koje se lepi RPG-etiketa ako možete da promenite boju kose glavnog junaka. Kada neki vaš heroj sakupi dovoljno iskustva u bitkama otvara se mogućnost sticanja novih veština. Stablo veština je podeljeno u dve velike grane: u prvoj su one vezane za klasu heroja, a u drugoj su veštine koje su zajedničke za sve jedinice. I obična vojska stiče iskustvo, ali može unapređivati samo nekoliko osnovnih osobina. Takođe, u insertima imate mogućnost izbora različitih odgovora, što opet može da ima posledice po dalji razvoj priče.
Prelepo okruženje antičke Britanije zahteva jak hardver. Na nešto starijim mašinama igra će trokirati i na strateškoj mapi, a na ulazak u masovnu bitku sa nekoliko stotina jedinica na svakoj strani nemojte ni da pomišljate. Sitnu zamerku mogu uputiti i nedostatku bilo kakve multiplayer opcije, koja je u današnje vreme gotovo standardna, posebno u igrama ovog tipa.
Preview verzija nudi mogućnost igranja prologa koji se, u zavisnosti od umeća i posvećenosti igri, može protegnuti i na čitav dan. Iz onoga što se može zaključujem da je Neocore odradio dobar posao i da će Total War serijal izgleda dobiti dostojnog konkurenta, kako zbog kvaliteta igre, tako i zbog fantazijskog sveta u koji Total War još nije uplovio.
Primerak igre za testiranje ustupio Paradox Interactive
Autor teksta, Darko 'DeCoy' Mihoković, saradnik je bloga Igrorama od novembra 2009. godine.
Aktivan je saradnik mesečnika "Svet Kompjutera" od juna 2007. godine do danas, te recenzent i prevodilac na sajtu Abandonia.
Sve recenzije ovog autora
Ja sam stvarno zeleo da mi se prvi KA svidi ali to je bila jedna osrednja igra, u najboljem slucaju. Bitke su mi bile uzas za igranje, ni blizu TW igrama od Rome do novog Shoguna. Preskakao sam dok sam mogao a to je uvek lose ali i veci gubici su bolji od prolazenja kroz los interfejs i kameru!;) I balans jedinica je bio bas uvrnut, za ono sto sam ja uspeo da odigram strelci su bili daleko najjace jedinice u igri. Sta mi se bas svidelo, one tekstualne avanturice su bile fino napisane i zabavne. Ostalo je kao sto rekoh u najboljem slucaju osrednje.
OdgovoriIzbrišiPo slikama i izgleda zahtevno. Kako izgleda avanturisanje kao zadatak? To su hvalili.
OdgovoriIzbrišiNisam igrao Kings' Crusade ali čujem da je Neocore tu uradio MNOGO bolji posao sa real time bitkama nego u prvom Arthuru. Izgleda da stvarno uče na greškama.
OdgovoriIzbrišiJedno pitanje, oko napredovanja:
OdgovoriIzbriši"u prvoj su one vezane za klasu heroja, a u drugoj su veštine koje su zajedničke za sve jedinice." Jel ovo nešto slično kao u Shogunu 2, tj. jedna grana gde general ima tactics i ostale stvari, a druga gde se nadograđuju sposobnosti njegove pratnje ili nešto drugo?
Kolika je otrpilike zahtevnost tog preview builda koji si igrao? OK, zahteva jak hardver ali koliko jak? Igram Shogun 2 na nekim srednjim podešavanjima na 1680 x 1050. Ovo ne bi trebalo da bude problem, zar ne? ZAR NE?
OdgovoriIzbrišiRačunaj quad proc, 4 giga i 9800GT ili jača.
OdgovoriIzbrišiKomp koji je minimum 4 godina star, I believe?
OdgovoriIzbrišiRano je dati konačnu prognozu, jer su nam omogućili da isprobamo samo jedno poglavlje, koje neće ni biti deo kampanje već će se prodavati kao zaseban dlc (biće, čini mi se, besplatno dostupno svima koji igru naruče u predprodaji).
OdgovoriIzbriši