10. tra 2012.

Dark Souls za PC?


Izuzetno popularan akcioni RPG sa konzola, Dark Souls, za kojim su plakali i molili PC igrači već duže vreme (i to s razlogom) ipak će se pojaviti na desktop računarima! Razvio ga je iskusni tim iz Japana From Software, a objavio, za PS3 i Xbox360, Namco Bandai Games. Za PC treba da se pojavi u Avgustu ove godine.

Kao duhovni nastavak Demon's Souls-a, sa veličinom svog otvorenog sveta i rolplej mogućnostima oduševio je mnoge. Naslov odlikuju i teške kraljice, ali to je uobičajeno za sve "japance". Verujem da je bilo vredno čekati i nadati se, jer će za Windows verziju, zvaničnog naziva Prepare to Die Edition, ubaciti i po koju kraljicu više.
Ako vam se ovaj članak dopada, podelite ga sa prijateljima: Twitter Facebook

33 komentara:

  1. Mislim da će se mnogi PC gejmeri razočarati sa ovom igrom jer ustvari nije toliko dobra. Igra inače nema open world već odvojene zone i nema ni rolplejinga jer nema izbora i posledica i prave interakcije sa NPCjevima niti imaš puno izbora kako ćeš da igraš. Više je polu linearna akciona igra sa levelovanjem i baš teškom borbom...
    Ova slika je za Demons Souls ali fino se može primeniti i na Dark Souls http://i.imgur.com/ehknr.png

    OdgovoriIzbriši
  2. Definitivno sam zainteresovan za ovu igru.:) Odgledao sam par delova walktrougha na jutjubu i igra izgleda onako kako je Diablo u full 3D okruženju trebao da izgleda. Mislim na dizajn i atmosferu, ne na borbu i izvođenje.:)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Walker
    To ne zvuči uopšte tako smešno kao što si sigurno mislio da će zvučati.:P Nema granajućih dijaloga i izbora i posledica u nekom normalnom smislu te reči u Dark Soulsu. Skoro da i nema NPCjeva u igri a kod onih par što ima interakcija se sodi na to da li da prihvatiš quest. Ovo i Mass Effect su nebo i zemlja...
    Igra inače radi nešto što mrzim u bilo kom žanru igara a to je da pokušava da bude realistična i to u ovom slučaju da borba kao treba da je realistična ali taj realizam važi samo za igrača. Svaki napad troši staminu, blokiranje troši staminu, prevrtanje troši staminu ali to ne važi ni za koga i nizašta drugo u igri. Kad se boriš sa oklopljenim vitezom on može da drži štit podignut koliko hoće i možeš fino da ga lupaš dok ne istošiš staminu do mile volje.
    I teška je u onom najgorem smislu te reči... Možeš da sa čuvaš poziciju samo kod logorskih vatri a one mogu da budu udaljene po par sati i za to vreme ne možeš čak ni da pauziraš igru. Odeš da se javiš na telefon ili u WC i dok se vratiš nešto te iskasapi. Kada ubijaš neprijatelje dobijaš duše i one se koriste i za kupovinu opreme i za levelovanje. Ako umreš onda se ponovo respavnuješ kod poslednje logorske vatre i imaš jednu šansu da dođeš do mesta na kome si poginuo i pokupiš duše. Ako ponovo pogineš pre toga opet se respawnuješ ali više ne možeš da vratiš te duše... Dakle užas i potpuno nefer.

    OdgovoriIzbriši
  4. Svejedno zvuči kao konzolaška glupost.

    OdgovoriIzbriši
  5. @Walker meh

    @Danilo S.

    Da, stvarno lici na ME kad se pokonzolashio

    OdgovoriIzbriši
  6. Dark Souls je verovatno najbolja igra koju sam odigrao prošle godine. PC verzija je day one buy, pod uslovom da port bude kvalitetno odrađen i da cena bude razumna. Igra je imala prilično problematičan frejmrejt, posebno u nekim delovima. Odigrati DS u visokoj rezoluciji sa stabilnih 60 fps od početka do kraja je vredno možda četrdesetak dolara ali ne više. Igra će u Avgustu biti stara oko godinu dana, dodatni sadržaj nije vredan pune cene.

    OdgovoriIzbriši
  7. Eh, da. Trebaće vam gejmped. Ne mogu da zamislim da igram ovo sa WASD kontrolama. Souls je dizajniran tako da maksimalno iskoristi analogne kontrole za kretanje, između ostalog. Pretpostavljam da će biti igrivo sa m&k kontrolama ali već mogu da zamislim kako ljudi kukaju na kontrole.

    OdgovoriIzbriši
  8. @Game Master
    Ajde molim te nađi jednu stvar u ovoj igri koja liči na Mass Effect i usput mi objasni kako se to ME pokonzolašio kada je prvi deo počeo kao Xbox ekskluziva što znači da neko vreme nije bilo čak ni planova da igra izađe za PC...

    OdgovoriIzbriši
  9. A da li ima šanse da se Gears Of War 3 pojavi za PC ?

    OdgovoriIzbriši
  10. Apsolutno*nikakve*beskonačno=Nikad.

    Ni dvojka nikada nije, a i kec su portovali preko *beep*. Lepa zabava, ali samo za Xbox. Krive pirateriju za PC ili tako nešto. Moje iskreno mišljenje je da se nikome ne daju tolike pare ako ne mogu ni poštenu zakrpu da izbace. Isti slučaj je bio i sa SWTFU, koji je na svojstven način bio *beep* dobra makljaža u Dragonball stilu. Jednostavno, ni PC igračima nije do cimanja ako plate proizvod pošteno. Na Xbox-u ubaciš DVD i ćao đaci. Zašto PC mora da dobije eksplodirajuću verziju za koju treba par dana da se osposobi?

    Za Dark Souls je ipak pisana peticija.

    OdgovoriIzbriši
  11. Neće. Prvo igra je Xbox ekskluziva a drugo ljudi iz Epica su više puta ponovili koliko štete im je nanela piraterija na PCju u slučaju prvog Gears of Wara i skorije Bulletstorma. Trenutno razvijaju neki f2p naslov za PC ali pitanje je da li će neki njihov budući pravi AAA naslov stići na PC, GoW sigurno neće...

    OdgovoriIzbriši
  12. @Walker

    Zamisli ovo u poteznom izvodjenju!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Bah, ova igra barem može da zadrži određeni tip igrača što dalje od sebe. "Ne bacaj bisere pred svinje" i tako to.
    Gospodar Walker bi morao da pruži šansu ovoj igri. Znam, znam da će biti zauzet takvim duboko misaonim i kompleksnim igračkim iskustvima kao što je "Diablo 3" ili "random freemium online FPS br.1837364989" ali, šta znam, mogao da se smiluje ovoj skromnoj "konzolaškoj gluposti".

    OdgovoriIzbriši
  14. Ti to mene kao prozivaš?

    Šta fali svinjama, veoma inteligentne, čiste i radoznale životinje. Ukusne, takođe.

    OdgovoriIzbriši
  15. Uvek je tu The Last Remnant ako ovo ne ispadne dobro :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Epic ima tajne instrumente kojima meri utiacj piraterije na profit? Pre ce biti da je Bulletstorm sranje. Nisam ga ni piratizovao.
    Nego, ja zelim da vidim DS na PC-u, posto mi je Xbox uginuo. Nadam se da ce izgledati pristojno na PC-u ukoliko ga bude.

    OdgovoriIzbriši
  17. "Uvek je tu The Last Remnant ako ovo ne ispadne dobro"
    Ovo je već ispalo jako, jako dobro a TLR je, pa, prilično loš? I, pripada totalno drugom podžanru.

    "Ti to mene kao prozivaš?"
    Ne, nipošto. Zašto si tako neprijateljski nastrojen? To nije dobro. Poradi na tome.

    Novi, za sada PC-only bossovi
    http://livedoor.blogimg.jp/jin115/imgs/d/8/d86894d8.jpg
    http://livedoor.blogimg.jp/jin115/imgs/8/7/87a32502.jpg
    Za slučaj da nekoga interesuje.

    OdgovoriIzbriši
  18. Znam da je loše ispalo, nažalost...
    Lepa igra svejedno. Ali pravim sličnost na kraljice. Svaka japanska igra je imala prejake kraljice u borbama sa preterano dobrom muzikom. Ja sam se navikao na to. Nek me mrcvare, bar je epski i osećaš se moćno kada pobediš protivnika koji očigledno vara (u ovom slučaju komp).

    OdgovoriIzbriši
  19. Bolje da su PC igrači pisali peticije da se Dragon's Dogma portuje na PC http://www.youtube.com/watch?v=NrCiV4LOYk4&feature=player_embedded
    To je jedna od najiščekivanijih igara godine. Japanski RPG sa pravim open worldom kao u TES serijalu i potpuno zapadnim stilom... Igra odlično deluje i ima mnogo inovativnih ideja. Mnogo bolje bi se svidela PC gejmerima nego retardirani Dark Souls.

    @Batistuta
    A ti si dakle zaključio da je Bulletstorm sranje a po sopstvenim rečima nisi ni pokušao da ga igraš? Toliko o tome...
    Mogu oni vemoa lako da približno odrede mogući gubitak profita zbog piraterije jer postoji nekoliko sajtova koji mere koliko puta je nešto piratizovano na najpoznatijim trackerima i prave izveštaje tokom godine... Recimo da je igra piratizovana pet miliona puta na PCju. Da igra nije izašla za PC moguće je da bi od tih pet miliona možda dva miliona imalo dovoljno veliku želju da odigra igru pa bi je kupili na konzoli. Dakle lako se može zaključiti da su zbog tih možda maksimalno stitinjak hiljada prodanih igara za PC izgublili mnogo više. Mnogi nikako da shvate da je to što uopšte dobijamo portove za PC često samo dobra volja developera i izdavača...

    OdgovoriIzbriši
  20. @Link_Pain

    Kako možeš da igraš ta japanska xxxnja (reče GM i otvori VisualBoyAdvance...

    OdgovoriIzbriši
  21. @Predrag. Postoji nesto sto se zove demo. A dovoljno je da cujem da je los port, koristi gfwl i da kampanja traje oko 5 sati uz cenu od 60 dolara i da mi je jasno sto je ne kupuju.
    "Bla bla bla moguce je da bi kupili bla bla bla mozda." Treba nesto opipljivije od toga.

    OdgovoriIzbriši
  22. @Predrag Mihajlovic
    Jesi li ti uopšte svestan kakve gluposti pišeš? Kupili bi original za konzolu u slučaju da igra nije izašla za PC? Kakav ti je to idiotizam?! Da igra nije izašla za PC takvi bi ili zaboravili na nju ili bi je skinuli za svoju MODIFIKOVANU konzolu.;) Najjače, sada je piraterija na PCju kao kriva za lošu prodaju na konzolama. Ne pada im na pamet da spomenu pirateriju i prodaju polovnih igara na konzolama, valja se ulizati Soniju i Majkrosoftu pred izlazak sledeće generacije konzola.

    OdgovoriIzbriši
  23. @Game Master
    Ja sam nekada pokušao da igram par igara preko VisualBoyAdvance ali GBA igre ne izgledaju normalno na velikom monitoru čak ni sa filterima... Sada koristim gpSP na PSP i tako je mnogo bolje to lepše izgleda na malom displeju. Sve igre koje sam probao rade fino. Skoro sam tako igrao Fire Emblem...

    OdgovoriIzbriši
  24. @Walker

    Sećaš li se one igre "Pigs of War"?

    OdgovoriIzbriši
  25. Mislim da je to bilo nešto u fazonu Wormsa. Čini mi se da sam to pikao malo na Soni kecu nekada davno...

    OdgovoriIzbriši
  26. PC verzija će izgleda koristiti GFWL. Zašto japanski izdavači moraju da guraju to smeće u svoje PC igre?:(
    GFWL usput znači i da mi nećemo moći da kupimo ovu igru preko Stima zbog retardiranog region locka. Sada definitivno nisam zainteresovan.:(

    OdgovoriIzbriši
  27. Upravo sad videh to, base je bezveze, mada ne bih je kupio imala nemala budjavi GFWL...

    OdgovoriIzbriši
  28. Za to krivite samo Valve... Druge online prodavnice lepo prodaju nopve GfWL igre u celom svetu http://www.gamersgate.com/DD-DR2OTR/dead-rising-2-off-the-record http://store.origin.com/store/eaemea/en_IE/html/pbPage.deadrising2_IE2
    EA i Paradox dakle prodaju te igre svima ali Valve je ograničio njihovu dostupnost na svom buđavom servisu jer namerno sabotiraju igre koje koriste konkurentski servis.

    OdgovoriIzbriši
  29. To svi rade, biznis pre svega.
    Načuo sam neke priče da je neki Origin povukao određene igre sa konkurentskog Steam-a :)

    Uostalom, smesti se hipotetički u Valve-ovoj fotelji. Imaš globalni prihod sasvim dovoljan da vladaš na tržištu. Zašto bi se ti, kao gigant, ulizivao drugima?
    Inače, buđav sir je najbolji.

    OdgovoriIzbriši
  30. EA je morao da povuče svoje igre sa Steama jer im Valve nije dozvolio da sami patchuju igre preko Origina umesto da patchevi idu preko Steama... Tako da se normalo nisu hteli zamarati sa njima i fino su povukli svoje novije igre sa Steama pošto sada imaju svoju prodavnicu. Da su bar i izdavači koji su se odlučili da koriste GFWL spremni da sklone svoje igre sa Steama, to bi bilo dobro jer bi naučilo Valve pameti zbog načina na koji tretiraju te igre.
    To što je Steam najdominantniji i omogućava Valveu da se ovako iživljava nad PC igračima... Ja verujem da postoji veliki broj PC gejmera koji i ne obraćaju pažnju na druge servise osim Steama i zbog toga to što Valve ne prodaje GFWL igre u nekim regionima pravi veliku štetu izdavačima.

    OdgovoriIzbriši
  31. Koliko sam primetio ovde je samo jedan čovek probao Dark Souls. Ne kažem da sam probao igru, al' sam zato prešao njen prošli deo (Demon's Souls). Za igru je potrebno dosta strpljenja i igrači moraju da nauče kako da se bore. Poznajem ljude koji su prvi nivo prelazili 15 sati i nakon toga su odustali. Prvi put kad sam igrao prešao sam prvi nivo za 7 sati, a sad pošto sam uvežban mogu da ga pređem za manje od sat. Ukupno sam proveo oko 50h da bih prešao igru uz pomoć walkthrougha jer su neki delovi poprilično teški i sada planiram da ponovo krenem da igram igru. Jedina mana igre je što kod bos fajtova postoji uvek neki bag i možete preteškog bosa da prelako ubijete. Kod Dark Sousla sam čuo da je situacija drugačija. Igra je teža i nema tih bagova. Što se tiče pauze ona vam ne treba jer kad očistite jednu oblast neće vam se više stvarati protivnici u njoj dok ne umrete. No, koliko sam primetio većini ovde predstavlja problem što neće igra biti nama dostupna na Steamu.

    S druge strane video sam da pričate o Gears trojci. Igru sam prešao na X360 i to je bez sumnje pored Haloa najbolja ekskluziva za konzolu. Koliko god pričali da ih je PC "uništio" sa piraterijom ne mogu da ospore činjenicu da se najviše za X360 prošle godine skidala piratska verzija Gears of War III. Toliko od mene.

    OdgovoriIzbriši
  32. Po zvaničnim izveštajima GoW3 je piratizovan oko 900 hiljada puta... Uporedi to sa brojem legalno prodanih kopija igre. Na Xboxu piraterija naravno postoji i to niko ne poriče ali je dosta manje zastupljena. Na Xboxu je broj podanih AAA igara uvek višestruko veći u odnosu na broj piratizovanih kao u slučaju pomenutog GoW3 a na PCju je uvek obrnuto... The Witcher 2 je prodat u oko milion primeraka na PCju a piratizovan je pet miliona puta po rečima ljudi iz CD Projekta. Mislim da tu ne treba ništa dalje objašnjavati...

    OdgovoriIzbriši

Pravi PC igrači uvek ostave komentar!