20. srp 2012.

Wasteland 2, prva slika iz igre


Prošlo je mesec dana od kada je InXile potvrdio da će za nastavak legendarnog RPG-a, Wasteland 2, koristiti programski pokretač Unity. Prvu sliku iz igre, koju je Brian Fargo s ponosom predstavio svima danas, pokazuje tek jedan od mnogobrojnih post-apokaliptičnih predela koje ćemo sa zadovoljstvom videti u igri.


Šteta što su prikazali samo jednu sliku. Ipak, na njoj se definitivno primećuje jedan poprilično veliki škorpion, koji izgleda da nema nikakve otrovne žlezde na repu.
Ako vam se ovaj članak dopada, podelite ga sa prijateljima: Twitter Facebook

22 komentara:

  1. Hm. Grafika nije ništa posebno. Podseća na Krater.
    Hoće li i ovo ići na retro fazon kao Fallout? Ono da je sve dizajnirano u fazonu pedesetih i šezdesetih. To bi bilo super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ih kao prvo Unity pravi Unity Technologies i nema nikakve veze sa Unigie Engineom, njegovim razvojnim timom i Oil Rushom, tu si se malo zeznuo.

    Sto se tice samog screenshota, shvatam da je ovo uber rana faza izrade, ali ovo izgleda smesno i decije trenutno, lici na Duke Nukem forever u random kanjonu. Sto nisu uzeli neki krsten engine...

    OdgovoriIzbriši
  3. Razvoj je jos u ranoj fazi ali ovo je previse sareno i ruzno. Fallout by Pixar sto rece jedan lik. Mislim da bi sada i sami voleli da nisu izbacili ovaj screenshop zbog mase (opravdano) negativnih reakcija.:D Stvarno se nadam da su to samo placeholder teksture i modeli. Kako je npr izgledao concept art http://wasteland.inxile-entertainment.com/blog/wp-content/uploads/2012/04/Wasteland2_Concept01_Version05_120406_AW1.jpg
    Treba da idu na taj look.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dužina senki ljudi, ovo je hebeni zalazak sunca. To objašnjava narandžastu boju. Jednostavno su izabrali pogrešno osvetljenje i doba dana za demonstraciju grafike. Mogu da zamislim da će grafika izgledati donekle cartoon-like, tako mogu da prikriju jednostavne teksture, proste modele, oštre ivice ili šta već a istovremeno to može da izgleda sasvim solidno na slabijim konfiguracijama. Treba shvatiti da rade sa, za današnje standarde, izuzetno malim budžetom za ovakav projekat.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo sam nasao na zvanicnom forumu i izgled nesto bolje http://i.imgur.com/G6nFA.jpg. Da li je narandzasta boja od osvetljenja ili nekog piss filtera nije bitno. Bitno je da ruzno izgleda. A i bez toga izgleda previse primitivno. To je moglo i moralo da izgleda bolje...

    OdgovoriIzbriši
  6. Ljudi bre, da li ste vi normalni? Prvo, ovo su uradili manje-vise u zezanju, da pokazu kako endzin izgleda. Bez particle efekata i post procesinga. Sa nezavrsenim teksturama. A uradili su jedino zato sto im je masa kukala kako zele makar mrvicu necega unapred.

    Druga stvar, za igru od tri miliona dolara ovo je sasvim dobra grafika. Ne budite graphic whores, bitna je igra a ne kako izgleda.

    Za one koji nisu videli, evo objasnjenja koje su dali.

    "...We also have our first pass at a Wasteland 2 screen shot to share that is running inside the Unity engine...

    ...Releasing a screen shot this early in the process is a new concept for me as we typically want to hone in every element before we show it. But based on the requests and our desire for fan input, we are doing so to solicit feedback on the basic look. Please keep in mind that we have not put in the particle effects and post-processing which will have a dramatic effect on the scene, and this represents just one of the various environments for Wasteland 2 so expect to see other quite different locales. Also, this particular camera angle is on the low end of a range that the player can adjust upwards to a much more top-down view, for those who prefer that style during game play..."

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa meni ne smeta TOLIKO ali stvarno ne vidim zašto su morali da prikazuju taj screen ako ne prikazuje grafiku u punom sjaju. Kapiram ja i koliki im je budžet i kakvu igru žele.

    OdgovoriIzbriši
  8. Au bre nije problem klasa/velicina modela/textura problem je sto one ruzno izgledaju i atmosfera je generalno lose iskomponovana, a to nije problem sa budzetom. Ne trazimo mi ne znam ni ja sta od efekata i post processinga (a da se ne lazemo post process efekte moze da nauci bilo ko u roku od 2 nedelje), ocemo da Wasteland lici na Wasteland a ne na nesto levo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pre će biti da svi hoće da Wasteland 2 liči na Fallout, možda grešim?

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovde je najveci problem totalno promasen art style. Ono je previse sareno i lose dizajnirano i nema smisla za ovakvu igru osim ako idu na nesto sa PG rejtingom ili na neku parodiju na druge postapokalipticne igre. I neka se Fargo ne vadi nego neka lepo prizna da su pogrsili. Prvo ono vec izgleda dosta odzumirano, postprocesing efekti ne mogu da promene art style i kolorit, particle efekte ne mozes ni da primetis na onako staticnoj slici. Sta, sace da doda neki magicni HDR pa ce ovo prestati da izgleda kao crtac. lol
    Mogu oni da u Unity engine naprave igru koja lepo izgleda i prati stil koji igraci ocekuju, problem je sto izgleda nemaju dizajnere koji su sposobni da stil iz concept arta prenesu u 3D okruzenje.. To na kraju nema veze sa budzetom vec sa talentom i vestinom.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako, pobogu, da korišćenjem konceptualnih ilustracija naprave igru? Pa ne zove se džabe "concept art", to je samo putokaz ili dar crtača, šta ste zapenavili. Uostalom, ovo je tek jedna slika koja je uslikana odzumirana.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kakao neko rece, ovo je ispalo kao da su se poseksali Team Fortress i Fallout.

    OdgovoriIzbriši
  13. Slazem se sa Marko F.
    Ne razumem takve negativne stavove...
    Po meni ovo je odlicno sto imamo priliku da cujemo inside info o projektu koji smo podrzali na Kickstarteru i sto prikazuju izgled igre u svakom stadijumu razvoja!

    OdgovoriIzbriši
  14. Stil je sasvim na mestu, čak i da ništa ne menjaju do izlaska igre! Wasteland (kec) je često bio poprilično blesav i pun crnog humora. Grafika je bila i dosta šarena, raznobojna (evo vam slike pa vidite http://www.mobygames.com/game/dos/wasteland/screenshots). Volim kako svi to zaboravljauju.

    Ova igra nije namenjena deci koja s kunu u Failout 3! Deco, idite na neki forum, pričajte tamo o statistikama oružja i questovima u tom vašem smeću od igre i nemojte da trujete diskusije o Wastelandu. Niste njegova ciljna grupa! ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Pominjes neku decu koja se kunu u F3 a do sada nijedan takav nije komentarisao, bocnuti smo a?

    http://www.stasisgame.com/wp-content/uploads/2012/05/Camp-Ent-DAY.jpg

    Ovo je napravio baja koji nema veze sa Fargom & Co. a inspirisan je konceptom za Wasteland 2, ima 0 budzet so on and so forth. To se trazi a ne ono gore.

    OdgovoriIzbriši
  16. Moraš priznati da je previše realistično, iako momak stvarno radi odličnu grafiku, a STASIS samo čekamo da se objavi.
    Meni je Tactics bio odličan za napredniju grafiku ptičijeg pogleda, recimo ovako:
    http://www.firingsquad.com/games/fallouttacticspreview/images/04.jpg

    Fargo jednostavno ne želi da kopira, ima svoj stil na umu (šaljivi ili ne). Nije ni budala da ne zna šta radi sa svojim timom. Dok se ne pojavi druga slika ili pregršt novih, neće se znati za definitivno. Uostalom, Krater nema ništa manje šaljivo okruženje, pa opet to nikom ne smeta. Šta je to što toliko izgleda neprimereno za Wasteland 2, a da nisu te jarke boje sa jedne jedine slike za sada?

    OdgovoriIzbriši
  17. Bezveze jednostavno, kao Diablo 3.
    Mislim ovo sto je baja uradio jeste uber realistic ali je nekako sumorno i depresivno, ono ugledas razoren grad u pustinji i obuzme te neka jeza. Fargovo mi je nekako neozbiljno trenutno, ne budi prave emocije.

    Pazi bolje je da se sada baci kamen u glavu nego posle, jer je ovo jedino realno vreme u kome community moze da utice na graficki stil, ako zeli da se igra uradi u dogledno vreme. Kolko kapiram trenutno je vise ljudi kojima se ne svidja nego onih kojima se svidja...

    OdgovoriIzbriši
  18. Isti lik je uradio jos par slika http://www.stasisgame.com/wasteland-ideas/
    To se trazi. Izgleda savrseno i uopste nije previse fotorealisticno. Ovako bi moglo da izgleda preneseno u Unity engine
    (naravno uz npr jednostavniju vegetaciju) a da se ne izgubi nista od od stila.

    OdgovoriIzbriši
  19. I ja dajem svoj potpis za ovo sto je uradio lik koji razvija STATIS. To je tacno ono kako bi trebala izgledati Fallout/Wasteland grafika za 21 vijek. Mislim, Fallout 1 je izasao prije 15 godina i ta 2D grafika iz orginla mi bolje docarava atmosferu postapokalipticnog svijeta od ovog screenshota sto je objavljen.

    OdgovoriIzbriši
  20. Fargo rece da je ovo samo jedna od mnogobrojnih lokacija, a da je dosta inspirisan vegetacijom koja preuzima svoje.

    Svakome svoje, meni se ona gore slika dopada. Napokon, u RPGu su bitni karakteri i prica, grafika je sekundarna stvar.

    OdgovoriIzbriši
  21. A za one koji su postavili link ka ovom liku sto pravi Stasis, ne znam da li ste citali njegove komentare dole.

    "I have had the pleasure of speaking to Brian Fargo, aswell as the members of his art team-and I have no doubt that what they are doing will blow us out of the rad-infested water!"

    Prema tome, manje bitchevanja, vise strpljenja.

    OdgovoriIzbriši
  22. Fallout, a i Wasteland, su šaljivi na svoj jedinstven način. Što potvrđuje i komentar tog momka koji radi na STASIS-u, vidi se da je igrao dovoljno :)

    Ipak, treba da nam bude drago što niko nikad više, u svom zdravom mozgu, neće pomisliti da napiše ovakvu baljezgariju:
    "[Intelligence] So you fight the Good Fight with your voice on Galaxy News Radio."
    ...bar se nadam...

    OdgovoriIzbriši

Pravi PC igrači uvek ostave komentar!