Posle deset godina razvoja, tri godine prevoda i nekoliko meseci lekture, zatvoreni beta-test starovremenske roleplay igre Inquisitor napokon počinje. Beta će trajati tokom avgusta, a cilj je da se isprave sve potencijalne greške kako bi igra mogla biti objavljena na jesen.
Posredi je mračna srednjovekovna drama mešovitog stila. Igra uvodi vas - inkvizitora - u jezovito okruženje prepuno jeresi, veštičarenja i paklenih planova. Lovićete počinioce najgorih zločina i sresti brojne neprijatelje. Uplešćete se u zaveru da se sruši hiljadugodišnje kraljevstvo.
Malo vizuelno izgleda smesno u odnosu na danasnje igre (13 godina se pravi...), ali deluje nekako kao neki old school frp. :)
OdgovoriIzbrišiJel ovo jos jedan niskobudzetni Diablo klon ili ce ici vise na pricu, dijaloge, izbore? Ja se nadam da je ovo drugo.
OdgovoriIzbriši@Bogysha
OdgovoriIzbrišiја баш више волим стару школу са погледом из птичије перспективе и 2Д изометријску графику
@MilanJ88
требало би да је ово друго... барем се и ја надам :/
Možda je trebalo malo opširnije da napišem vest, al' šta je tu je. Evo vam još malo informacija iz press release:
OdgovoriIzbrišiA very important part of the inquisitional process is the torturing. It allows you to use up to four torture instruments (a rack, a strappado, a pillory and an iron maiden) when interrogating the worst criminals.
• High-resolution state-of-the-art graphics
• Original artistic presentation
• Extensive locations and large areas to explore
• A credible story from the medieval fantasy world
• Spectacular soundtrack
• Three playable characters (priest, knight, thief) with three unique independent stories
• Surface areas and gloomy underground locations
• Interrogation, torturing, sentencing
• Massive RPG system
• Combat, occultism, sorcery
Inquisitional statistics:
• 3 playable characters, 90 monsters and 180 NPCs
• Animations of the game characters, reflecting every change in the equipment, consist of almost one million sprites (i.e. graphical elements)
• 34 surface areas with deep forests, green pastures and extensive towns
• 1.2 million square meters of exteriors
• Dozens of interiors, buildings, temples, palaces and forts
• 37 extensive dungeon complexes (including multilevel dungeons)
• 100 kilometers of twisting corridors
• Game environment design uses 50,000 manually finished sprites
• More than 200 weapons and projectiles, including many magical ones
• 80 spells with spectacular effects, 7 different schools of magic
• Huge amount of potions
• More than 5,000 pages of text
Ako nije to drugo onda mu nema spasa. Uzas od grafike.
OdgovoriIzbrišiPo ovome sto nam Walker iskopira iz prve ruke... zvuci da kazemo sjajno! :D Sem "3 playable characters", malo je majku mu! :P
OdgovoriIzbrišiGrafika je taman kakva treba koji crni uzas :D
OdgovoriIzbrišiMeni lici na katastrofu. Ako ga vec prave 10 godina, mogli su malo pogledaju kako napreduje grafika, oni ko da ostali u 2000-toj. xD
OdgovoriIzbrišiNažalost, period oko 2000. i jeste bio zlatno doba za igre ove vrste, tako da ako je na nešto trebalo da se ugledaju (za grafiku i druge stvari) onda su pogodili skroz. Meni je doboljno da vidim slike pa da me pivlači da je igram, ne moram ništa da čitam...
OdgovoriIzbrišipa i mene privlaci... evo npr dan danas igram fallout 2 :)
OdgovoriIzbriši2slow4me je upravu. Grafa je stvarno dno dna! Ima flash igara koje izgledaju sto puta bolje od ovoga.
OdgovoriIzbriši