Poslednjih par godina bili smo svedoci sistematske torture igrača od strane izdavača, u vidu raznih DRM sistema. Najcrnje od svega je što su jedini kojima zapada jadac zapravo oni koji kupe igru, jer je svaka zaštita probijana u najkraćem mogućem roku. Do pre par meseci, najomraženiji i najozloglašeniji vid DRM-a bio je SecuROM, koji dozvoljava ograničen broj instalacija, posle čega igrač mora da kumi i moli tehničku podršku da mu dozvole da instalira igru koju je skupo platio. ...
Onda se Ubisoft javio, da saopšti kako uvodi novi vid zaštite, koji od igrača zahteva konstantan pristup internetu. Naravno, drvlje i kamenje je odmah poletelo u njihovom smeru, na šta se oni, očekivano, nisu obazirali. Prve igre koje su najavljene sa ovakvom zaštitom su Assassin's Creed 2 za PC, i Silent Hunter 5. Samo dvadeset i četiri sata po izlasku potonje igre, famozna piratska grupa Skid Row je probila ovu "nepremostivu" barijeru, te su sada ponovo jedini kojima je DRM trn u oku oni koji su igru kupili. Da li će glavonje ikada naučiti da nema leka za pirateriju, i da svojim glupiranjem štete samo verne kupce, koji polako ali sigurno počinju da bojkotuju njihove proizvode?
Ја верујем у андерграунд.
OdgovoriIzbrišiМени једноставно није јасно шта они желе постићи таквим понашањем. Зар су стварно толико изгубили контакт са реалношћу?
OdgovoriIzbrišiIskreno, polako počinjem da mislim da se sve ove gluposti čine zarad publiciteta. Silent Hunter se odlično uklapa u tu teoriju, jer nije naslov za široke mase, te je jedan od retkih načina da o njemu SVI pričaju drakonski DRM.
OdgovoriIzbriši