Od trenutka kada je Valve najavio novi Steam klijent koji će umesto IE koristiti WebKit a za grafiku OpenGL, korisnici su se zapitali da li to znači da će uskoro usluge Steam prodavnice biti proširene i na korisnike MacOS X i GNU/Linux sistema. Nedugo zatim, MacOS podrška je i zvanično najavljena i započeto je otvoreno beta-testiranje. Nikakvih dokaza da se zaista radi i na portovanju na GNU/Linux nije bilo sve do - danas.
Ekipa sa phoronix.com je pronašla očigledne dokaze u bash skripti koja se koristi za pokretanje test verzije Steam klijenta za Mac, što znači da se verovatno radi i na Source engine za GNU/Linux, što će omogućiti igranje ne samo HL2, TF2, Portal ili L4D/L4D2 igara, već i gomile drugih naslova koji koriste Source a moći će se bez većih problema/ulaganja portovati na novu platformu.
Half-Life na linuxu... to bih voleo da vidim :)
OdgovoriIzbrišiMa, samo kad bi se developeri držali OpenGL/OpenAL kombinacije, sve bi bilo u redu. Iskreno, ne znam koje su prednosti DX-a u odnosu na OGL i obratno, ali ako Carmack kaže da je OGL bolji, znači da je tako.
OdgovoriIzbrišiHm, odavno je on to rekao, a ni OpenGL nije uopšte "open" koliko bi se iz imena reklo. Zapravo su danas više-manje ista stvar, osim što je OpenGL dostupan na više platformi.
OdgovoriIzbrišiŠto se DX11 tiče, on trenutno ima podršku za programabilne shadere i teselaciju, ali uskoro će i oni doći u Open GL (verzija 3.2 ih još ne podržava čini mi se).