Sećate li se skorije vesti o novoj Kickstarter vrsti kampanje (ulaži "porodično" u studio), čime potpomažete novoosnovani Pinkerton Road Studio koga vodi veteranka avantura Jane Jensen (Gabriel Knight serijal)? Preliminarno glasanje prvih platiša se održalo, a ideja za igru čiji je koncept najviše (61% publike) privukao pažnje je Moebius. Očekujemo da se pojavi u martu 2013. godine. U nastavku sledi više.
Naravno, ovo važi ukoliko dostignu cifru od $300.000 za finansiranje. Kako su prešli već pola od ciljne sume, vrlo verovatno je da će uskoro i druga igra u redosledu biti najavljena. Ali, haj'mo da se pozabavimo naslovom Moebius, a malo i da kažemo o priči koju sadrži.
Prvo i osnovno, ovo će biti 3D point 'n click avantura sa 2D izgledom grafičke novele. Sadržaće dva načina igranja: Casual Adventure, za one kojima je više stalo do priče, i True Adventure, za avanturiste koji traže pravi izazov.
A priča? Diler antikviteta, Malachi Rector, je čovek koji traži razne artefakte po svetu, sakuplja ih i dokumentuje njihovu istorijsku pozadinu (nešto poput Lare Kroft). Ovaj veteran ima specijalnu sposobnost da "oseti dušu" nekog artefakta. Međutim, kada mu prodavnica u sred Menhetena biva dignuta u vazduh, unajmljuje ga Amber Dexter. Milioner želi da Rector dokumentuje niz nekih čudnih događaja, poput ubistva jedne devojke u Veneciji koja je nađena obešena preko mosta. Ali ono što će naći je izvitoperen šablon, preko koga se Amber Dexter i njegovi sledbenici igraju sa silama života i smrti. Kako i sam Malachi Rector biva uvučen u sve to, preispituje svrhu sopstvene umešanosti. Koja je njegova funkcija? Da li je uzrok njegovih postupaka dobar ili loš? Na koncu, možda je sve ovo igra u kojoj on nema nikakvu slobodu, već je samo običan pion (šmekerskog izgleda).
Možda će vam u nalaženju nekih odgovora pomoći i sama autorka, stoga pogledajte i njene promotivne snimke.
Čudi me da ovaj kickstarter ne napreduje bolje. Leisure Suit Larry je na primer do sada skupio mnogo više novca a za njega baš nisam očekivao da uspe... Ovo sa druge strane ide dosta sporo iako je projekat dobio solidnu medijsku pažnju.
OdgovoriIzbrišiTo je zato što ljudi ne vole usložnjavanje jednostavnih ideja. Osnova kickstartera jeste da omogući sakupljanje novca za neki cilj. Primer - sakupljanje novca da se napravi igra. Sve je jednostavno, objašnjeno, lako...
OdgovoriIzbrišiAli kad taj jednostavan princip pokušaš da iskoristiš za nešto bezrazložno složeno, kao njena ideja da novac ne finasira diektno igre već novi razvojni studio, pa da se posle glasa za igre pa one budu onakve kakve većina poželi... Ljudi se smore.
Davanje para za neizvesnu igru koja će možda biti dovršena dovoljno je teško kad imaš gotov nacrt i znaš šta otprilike plaćaš. Kada deluje da pokušavaju da ti prodaju maglu, najverovatnije to i rade.