15. ruj 2012.

Obsidian najavljuje Project Eternity


Misteriozno odbrojavanje i nestrpljivo iščekivanje, koje je trajalo gotovo nedelju dana, konačno je završeno. Posle nedavnog otvaranja Kickstarter profila, Obsidian Entertainment je obelodanio šta im je u planu: Project Eternity će biti duhovni nastavak legendarnih RPG igara, koje su rađene u Infinity Engine-u. Borbe će biti potezne, sa mogućnošću prebacivanja u real-time u svakom trenutku. Pogled na svet biće izometrijski, a vodićete junačku družinu.


Ono što je interesantno jeste da je do sada uplaćeno više od osam stotina hiljada dolara za finansiranje Kickstarter kampanje, dok je ciljna cifra milion i sto hiljada. Da li je ovo rekordna brzina uplata za neki projekat?


Što se tiče ljudi koji će raditi na ovoj igri, većinu ih znate. U prvim redovima su Feargus Urquhart, Chris Parker, Darren Monahan, Chris Avellone i Chris Jones. Kao dodatna podrška, slede ih: Tim Cain, Josh Sawyer (istetovirani), Scott Everts, Brian Menze i Dan Spitzley. Vrlo dobro znate da su ti ljudi radili kultne igre koje igrate i dan danas, poput Fallout 2, Arcanum, Planescape i mnoge druge. Od (bitnih) novijih je Fallout: New Vegas. Prava ekipa se sastavila, nešto sjajno definitivno će da se spremi!
Ako vam se ovaj članak dopada, podelite ga sa prijateljima: Twitter Facebook

22 komentara:

  1. Sumnjam da će išta pametno ispasti na kraju, izgubili su iskru odavno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja mislim da se Džoš istetovirao previše.

    OdgovoriIzbriši
  3. Šteta što ovo nije Wheel of Time RPG.:(
    Ipak imam velika očekivanja od ovoga. Nadam se da ne planiraju da skupe gomilu novca od starijih gamera i od toga naprave samo lošeg klona starih klasika!

    OdgovoriIzbriši
  4. Taj njihov video i opis igre mi nekako odišu arogancijom. Praktično ništa nisu rekli o samoj igri a imaju jedan od najviših ciljeva u dosadašnjoj istoriji Kickstarter kampanja.
    Ova najava bi me možda oduševila pre par godina. Danas mi pominjanje imena starih igara i poznatih developera nipošto nije dovoljno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Takođe ne polažem preterane nade u ovo, previše je retorike...

    Još kad sam video da je estimated delivery day u aprilu 2014. - ćao, doviđenja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Već su prešli 900.000! Ako se sećate ta cifra je bila prvobitni cilj za Wasteland 2. Mislim da će preći ciljnu cifru do ponoći po našem vremenu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Volim njihove igre samo nadam se da postavka neće biti neki generički fantasy. Za sada sve deluje obećavajuće ali sve mi to zvuči nekako već viđeno. Drago mi je da koriste Kickstarter jer mi se čini da su ih do sada publisher-i kočili u razvoju nekih igara (npr. SEGA za Alpha Protocol).

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja naprotiv imam potpunu veru u ovaj projekat, i dao sam svoj skromni doprinos. Sta cu kad sam romantik. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. "nadam se da postavka neće biti neki generički fantasy."
    This. Deo mene umre (OK, preterao sam ali nije daleko od toga) svaki puta kada naiđem na neki novi serijal knjiga ili igara smešten u "novi" svet koji je zapravo srednjevekovna Evropa sa promenjenim imenima nacija i gde "srednji vek" traje po nekoliko hiljada godina bez i traga napredka. Još kada dodaju vilovnjake i patuljke ili neku od varijacija na njih.
    To je jedan problem koji imam sa ovim projektom. Ona mapa sveta zaudara na generički fentazi, plus Tim je rekao da je ovo prvi čisto high fantasy RPG na kome radi. Nije kul, uopšte nije kul.
    Drugi problem je to što mislim da nisu prikazali ništa više zato što...

    ...nemaju ništa više. Imaju tu ideju za 2D RPG sa rtwp borbom i neki najosnovniji setting ali nisu otišli dalje od ideje. To bi objasnilo štur opis na njihovoj Kickstarter stranici i predviđeno najranije vreme izlaska.

    OdgovoriIzbriši
  10. Da, deluje da nemaju ideju za igru nego - želju da naprave igru, a ostalo smisle kasnije, onako usput...

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni je smesno koliko se ljudi uspaljuju sto su se velika imena skupila i oce da prave trve kvlt RPG. Praksa je pokazala da ce pre neki anonimusi da naprave odlicnu igru/remek delo (Grimrock, Witcher) nego velike njuske.

    OdgovoriIzbriši
  12. Jel vam možda palo na pamet da nisu rekli ništa više zato što planiraju da polako otkrivaju informacije o igri tokom cele KS kampanje?;) Nije lako održati interesovanje mesec dana! :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Slažem se sa Indorilom. Zvučna imena =/= uspeh

    OdgovoriIzbriši
  14. Sve i da nemaju ideju (sumnjam da nemaju osnovnu, ali moze se desiti), dovoljno su svi iskusni i na suvise su dobrim naslovima radili da im cak i improvizacija ne bi donekle uspela.
    /optimist mode off

    OdgovoriIzbriši
  15. Prešli su cilj za nešto više od jednog dana! :D Za sada su najavlili stretch goals do 2.2 miliona ali mislim da će do kraja skupiti mnogo više.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja cu da im dam 10.000 da idem na rucak. :P

    OdgovoriIzbriši
  17. Dzaba im sve kada su im prethodne igre pune bagova a pored toga i neinvetivne.

    OdgovoriIzbriši
  18. Pa do sada su fanovi njihovih prethodnih igara uvek krivili izdavače za bagovitost, lošu optimizaciju, neoriginalnost, gameplay probleme... Sada nema izdavača i ovo će biti prilika da se uverimo da li su problem bili zli izdavači ili ipak nešto nije uredu kod samog Obsidiana!;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Sve njihove igre su bile bagovite (Fallout1/2, name it...). Blesavo zvuči, ali u tome leži neka draž. Znaš da ako Obsidian nešto pravi da će to biti dobar RPG, ali super bagovit. Ali imaju i druge igre bagove, mnogo gore.
    Ipak, sećam se još uvek dobro Lepog Dečka Lojda, koji je kopao grobnicu koja ti blokira igru. Bum, nema dalje. Ali si i dalje mogao da mu prosviraš mozak i da odeš da daš pare Salvatoreu. Molim lepo.

    Ni meni se ne sviđa što idejno rešenje nije prikazano. Što reče Waker, kao da ga nema nego će doći usput. Opet, kvalitetnih i pravih RPG igara ima premalo i dalje. Bar za moj ukus.

    OdgovoriIzbriši
  20. Pa ne znam baš za druge novije RPGe koji su toliko bagoviti.;) Tu je Bethesda ali može se raspravljati da li su oni gori od Obsidiana po bagovitosti i nedostatku poliranja. Kod mene je Fallout 3 bio veoma bagovit u vreme izlaska ali sa druge strane nisam imao problema ni sa Oblivionom i sa Skyrimom... Zatim Bioware, ne sećam se nikakvih tehničkih problema sa sa igrama iz Dragon Age i Mass Effect serijala.

    Što se tiče same igre ovo je izazvalo rasprave
    http://forums.somethingawful.com/showthread.php?action=showpost&postid=407583735#top
    I tu je jedna slika iz videa na kojoj se vidi concept art likova sa puškama http://www.abload.de/img/project-eternstlr2.png
    Šta ako na kraju ispadne da je igra steampunk? O.o

    OdgovoriIzbriši
  21. Pa da, to je ovo iz snimka. Ali rekoše da će biti siključivo fantasy. Arcanum je imao te fantasy/steampunk momente koji su se odlično uklopili. Evo, baš ponovo prelazim sa nekim kvazi magom, isteraše me iz voza :D

    Mass Effect 2 je imao jedan debilan bag, gde ti se lik ukoči na ivici stepenika i možeš da se slikaš. Jednom me je, s oproštenjem, ukenjalo da iskočim iz te situacije. Razlog je taj što sam igrao Vanguard-a. Inače ovako, load game i nema ti druge pomoći. Verzija igre je bila sa svim bitnim DLC dodacima, a od objavljivanja same igre je prošlo skoro 2 godine. S obzirom da je ovo jako bitna stvar, jer je 90% igre čučavac u slučaju moje klase, zapanjilo me je da nisu to popravili. Ali šta ćeš, to su ajkule (bile). Isti slučaj i sa Bethesda-om. Obsidian je navodno užas zbog bagova u Vegasu, dok je ovima oprošten svaki. Evo i Skajrim, unatraške leteći zmaj. Pa ko plaća te beta testere?

    Obsidian i Fargo su uradili pametnu stvar. Idu putem indie igara, samostalno sa populacijom koja ih zna. Mada se pitam, šta im je u glavi sada kada su oborili rekord Kickstarter kampanja. Postignuta cena za jedan do dva dana.
    Čitajući misli platiša:
    "Drži pare, idi pravi RPG, nemoj da te sanjam, javi kada bude bio gotov da ga pokupim."
    Ovako će da prođe i Notch ako bude pravio nešto novo.

    OdgovoriIzbriši
  22. Arcanum mi je oduvek bila fantasticno uklopljena igra, iako mi je izgledala na mahove nespretno uradjena (ne znam zasto, jednostavno neki osecaj, nemam konkretne argumente). Necu se ni malo zaliti ako Eternity bude licio na to.

    OdgovoriIzbriši

Pravi PC igrači uvek ostave komentar!